A MimioTeach bekerült a Top 100 termék közé a District Administration’s 2013-as Readers’ Choice Award programjában

A termék célja, hogy a diáknak megfelelőbb oktatási környezetet teremtsen

CAMBRIDGE, MA — Dec. 5, 2013 — Mimio, a világ vezető interaktív oktatási technológiája, ma zsinórban második évben érte el, hogy a District Administration magazin szerkesztői bejelentsék, a MimioTeach™ interaktív fehértábla bekerült a Readers’ Choice Top 100 termékek rovatba, 2012-ban. A rangos elismerést azoknak a szervezeteknek adják, akik megfelelő technikai megoldásokat kínálnak a K-12 osztálytermeknek, iskoláknak, körzeteknek.

A nyertesek a District Administration’s Readers’ Choice Top 100 termékei közül 2013-ban, a magazin szerkesztői választják ki a nyertest, a jelölések közül, amelyeket az olvasók javasolnak, beleértve a széles körű, hozzáértő közönséget. A nyertesekről a District Administration weboldalon, a www.districtadministration.com-on és a magazin decemberi számában olvashatnak majd.

‘Rendkívül örömteli, hogy a testület kiváló bírái felismerték fontosságát, ennek a szabadalmaztatott technológiának, és hogy az minden kétséget kizáróan, nagyban hozzájárult az oktatás fejlődéséhez, a kollaborációs eszközök segítségével,” mondta Manny Perez, a Mimio elnöke és ügyvető igazgatója. “A terveinkkel, kemény munkánkkal és szenvedélyünkkel folyamatosan arra törekszünk, hogy cégünk, a leginnovatívabb megoldásokat adja a tanárok kezeibe, amikkel egyedivé és személyre szabottá tudják tenni az oktatást.”

A nyertes termékeket a szavazatok száma határozza meg, és a visszajelzések, a termék hasznosságáról és minőségéről.

A MimioClassroom™ interaktív technológiák csomag, több mint 600,000 tanteremben találhatóak meg világszerte. A csomag magában foglalja a MimioTeach-t, amely bármely táblát, teljesen interaktív táblává varázsol; a MimioProjector™ interaktív projektort; a MimioView™ dokumentum kamerát; a MimioPad™ vezeték nélküli tabletet; és a MimioCapture™-t. Mindegyik MimioTeach rendszerhez jár, a díjnyertes MimioStudio™ szoftver.